חריטה קונבנציונלית

חריטת כלי נגינה החקוקים בכלי פליז מתוצרת אמריקאית פרחה מאז שנות העשרים, תוך שימוש בסגנון בו החרט השטוח חוצה את הגבול בין קווי זיג-זג ודפוסים. חריטות נחקקות על ידי חיתוך תבנית למשטח קשה, בדרך כלל שטוח על ידי חיתוך חריצים עם חריצים לתוכו.

חריטה עם חותך CNC קונבנציונאלי משאיר משטח גולמי ולא מוגן ללא שכבת מגן על ידי אנודייז. כאשר משתמשים בלייזר החקוק על גלגלת ראש, ההדפס המשמש לחריטה הוא עדיין זהה לזה המשמש לגלילי פלדה ראשיים ולחריטת לייזר על גלילי הסטר.

עם מערכת חריטה סטנדרטית שעובדת ב 100 ליטר / ס"מ, ניתן לחרוט תחריטים בזמן של עד 200 ליטר / ס"מ בפחות מ -10 שניות. המשמעות היא שאיכות ההדפסה אינה שונה ממערכת החריטה הסטנדרטית למערכת החריטה Xxtreme של חותך כרסום קונבנציונאלי.
לעוד פרטים על יצחק סוסתיאל עיבוד שבבי ניתן לגשת לאתר asustiel.com

למרות שישנן דרכים אחרות לסימון חומרים

הם אינם מציעים את הסימון האיכותי והידידותי לסביבה המתקבל באמצעות סימון לייזר, תחריט וחריטה. בכל הנוגע לחריטה, תוכלו להשתמש בשיטות חריטה קונבנציונליות, אך לא תיהנו מאותם יתרונות שניתן להשיג בעזרת חרט לייזר. אין כרגע הרבה עבודות שנחרטו באופן קונבנציונאלי באיכות גבוהה, רק מספר קטן של עבודות שנחקקו בלייזר. תוכלו ליהנות מאיכות הדפסה טובה בהרבה מאשר בשיטת החריטה המסורתית ולא תבזבזו כמו אם אין דרך אחרת לסמן חומרים.

מדפסות Gravure מבינות שהדרך היחידה להתחרות בהדפסה פלקסוגרפית היא שליטה מלאה בתהליך בתהליך החריטה. כדי להיות ברור: חריטות ממדפסות נשארות במקביל למדיה הדיגיטלית. מה שלא השתנה הוא חריטה כשיטה פיזית של שילוב והדפסה.

תחריטים מסורתיים עדיין מתורגלים על ידי צורפים, חריטות זכוכית, צורפים ואחרים, מכיוון שיש להם יישומים רבים וחשובים. לעיתים קרובות קווי הפלדה החרוטים אינם חודרים בפועל, אלא הם תוצאה של תהליך ההילוכים וההדפסה.

נעשה שימוש באבני חריטה מעץ עד למכונות הדפסה קונבנציונאליות שיפור מכני מהיר ברבע הראשון של המאה ה -19. הדור הבא של מכונות חריטת לייזר מעבד חריטות תלת ממדיות (תלת מימד).

כפי שמוצג בפסקאות הבאות

שיטה חדשה זו מציעה שיטה לשימוש בפלטות הדפסה פלקסוגרפיות איכותיות עם חומרים פוטופולימרים קונבנציונליים שבעבר לא היו חריטים בלייזר. זו המצאה נוספת להציע תהליך חריטה בלייזר לייצור לוח הדפסה תלת ממדי מחומר לייזר איכותי ולא נוקשה. המכשיר החדש היחיד שנדרש להמרת פוטו-פולימר קונבנציונאלי לחריטת לייזר, ניתן להטמיע את לייזר ה- engRAVER בכל מכונת צילום רגילה, כגון מכונת צילום או מדפסת הזרקת דיו. גישה חדשנית זו לאספקת פוטופולימרים בעלות לייזר בעלות נמוכה לעיבוד צלחות, תוך שימוש בשילוב של לייזרים וחרוטים, היא בעצם הנושא – או ההמצאה – ומהווה בסיס לפיתוחן של מכונות הדפסת תלת מימד תלת-ממדיות ראשונות שניתן להשיג.

התקני חריטת לייזר כאלה שימשו לחרוט חומרים שעדיין מוצקים לאחר חריטות כאלה

ללא דבק. כל האמור לעיל מותאם במיוחד לעיבוד עץ ולא ניתן להשתמש בכלים אחרים לחריטת מתכת. חריטות עץ משתמשות בגרגרי קצה עץ, ואילו טכניקות ישנות יותר השתמשו בגרגרי צד רכים יותר.

אם משתמשים בכלי חריטת לייזר במקום בכלי פלדה מוקשה לחריטת פלדה, התהליך שונה לגמרי. ברוב המקרים, עם חריטות קונבנציונליות, שימשו בחריטה בכלי פלדה מוקשה ליצירת כלי פלדה חדש.

Glowforge היא עבור פרויקטים רבים שיטה מהירה, נקייה ומדויקת, אלומיניום אנודייז מהיר יותר, נקי ומדויק יותר לחרוט. תלוי במה שאתה מייצר, יתכן ונזק יהיה למתכת, אך היא גורמת נזק כלשהו.

מכונות חריטה קונבנציונליות משמשות בעיקר לגילוף אותיות

תמונות או צורות חיצוניות לחומר עבודה. קשה להבדיל בין התוצאות לבין תחריטים מסורתיים בידיים של חרט מנוסה, ועקומת הלמידה של כלים אלה קלה בהרבה מאשר לשלוט ביד האמיתית – החריטה הלחוצה. מלבד עבודה ידנית, ישנם מספר סוגים אחרים של מכונות חריטה הדורשות פחות עדינות אנושית ואינן נשלטות ישירות על ידי הידיים. למרות שמכונות מסוג זה אינן משמשות בדרך כלל לחריטת יד טובה, כמה ממותגי החריטה הפופולריים ביותר, כמו מותגי החריטה המובילים, הם דוגמאות טובות לכלי חרוט ביד, כמו גם למותגים פופולריים רבים אחרים.

תחריטים והדפסים מסורתיים חקוקים ביד

תוך שימוש באותן טכניקות ליצירת קווים וצלחות. חריטות והדפסים מקוריים מסוג זה קלים מאוד לחרוט ודורשים רק יד של אדם אחד וזמן קצר מאוד, לרוב כמה דקות. במקרים מסוימים, יותר מיד אחת יכולה לעבוד על אותה מתכת בו זמנית, מה שמאפשר להעתיק חריטות של שטר או מסמך מסוים על ידי גבר, אישה או אפילו קבוצת אנשים.