פעילויות ספורט

ספורט מספק את המבנים החברתיים ואת האינטראקציות הדרושות לספורטאים בעתות חוסר ודאות. למרות שיש הרבה תרבויות ובתי ספר לספורט, ההשפעה על ההצלחה בלימודים יכולה להשתנות, למשל מבחינת מספר הספורטאים ורמת ההשתתפות. השפעת השתתפות בית הספר והספורט יכולה להשתנות גם בספורט וברמות ההשתתפות וההשתתפות של התלמידים.

ספורט עם מספר גדול של שחקנים בקבוצה מגדיל את הסבירות להתפשטות לעומת ספורט עם פחות חברי צוות. התפשטות ה- COVID (19+ שחקנים) יכולה להיות מושפעת מאופן משחק הספורט, מגודל הקבוצה ומאופן חלוקת הציוד.

גם ילדים שאמרו פעם שהם שונאים ספורט יכולים ללמוד לחבב ספורט קבוצתי לאחר שיפור כישוריהם ומציאת ליגת הספורט הנכונה

ילדים שאינם ספורטאים טבעיים או מעט ביישנים אינם יכולים להתמודד עם הלחץ להיות בקבוצה. יש ילדים שאומרים להורים, באופן ישיר או עקיף, שהם פשוט לא אוהבים ספורט.

שנה את המשחק כדי להגדיל את המרחק בין שחקנים בבטחה: יש ענפי ספורט שדורשים מרחק פיזי יותר מאשר ענפי ספורט אחרים כמו כדורסל או כדורגל. זה מקשה על שמירה על מרחק פיזי בהשוואה לספורט בו שחקנים אינם קרובים כל כך.

זה יכול להיות ביצוע שינויים מסוימים

הקפדה על ספורט קבוצתי או מציאת פעילויות חדשות לנסות. אם אתה מעוניין בפעילויות ספורט המאפשרות לך לחקור את העולם תוך כדי למידה של מיומנויות חדשות, הנה כמה מאפשרויות הספורט הטובות והפופולריות ביותר שיש.

הציוד המשמש לפעילויות אלו נתון לאלימות קיצונית ועליו להיות מיועד לתעשיית ספורט הרפתקאות. כל המשתתפים מנוטרים לוודא שהם עומדים בתקנות הבטיחות במהלך הפעילות.

שטיפת ידיים וחיטוי לא אמורה להתקיים במהלך פעילות הכוללת שימוש בחפצים משותפים

על הסובלים לדון בסיכונים של COVID-19 עם רופא המשפחה שלהם כדי לקבוע אם פעילות גופנית היא אפשרות בטוחה עבורם ועבור ילדיהם. ארגונים יכולים לבחור פעילויות פרטניות או ביתיות אם הם אינם מסוגלים לנקוט באמצעי בטיחות לפעילויות מבוססות צוות או אם חבר בצוות נמצא בסיכון גבוה למחלות קשות. לאנשים בסיכון גבוה יותר הם ובני ביתם או קבוצתם עשויים לחיות או לקיים אינטראקציה עם אנשים עם היסטוריה של מחלות קשות כגון סרטן, מחלות לב או סוכרת.

ילדים הסובלים מעודף משקל עשויים להימנע מפעילות גופנית

ואילו ילדים עם אסתמה עשויים לחוש שפעילות גופנית דורשת צריכת אנרגיה קצרה יותר. ילדים שאין להם הרבה תרגול בענף ספורט מסוים עשויים להזדקק לזמן לבצע פעילויות מסוימות באופן מהימן, כמו בעיטת כדורגל במנוסה או מכה בבייסבול שנזרק מגבעה. גם אם ילדכם מעולם לא עוסק בספורט קבוצתי, יש הרבה מה שהם יכולים לעשות כדי להשיג את הפעילות הגופנית המומלצת של 60 דקות או יותר ביום.

תראה נוף פנטסטי

תצלם תמונות פנטסטיות, תיהנה מזמן חייך ותשכח משגרת הספורט שלך. אל תשכח ללבוש בגד מיוחד יחד עם נעלי ספורט נוחות, אתה תשכח את חיי היומיום והספורט! תהנה מהחיים ותעשה מה שמשמח אותך, כי לעולם אתה לא תהיה צעיר ממה שאתה עכשיו.

לא כל הילדים מצטרפים לקבוצות

אך עם מספיק פעילויות אחרות, ילדים יכולים להתאים לא רק לספורט. על ידי שמירה על כושר ובריא, אתה גם לומד להיות שחקן קבוצתי, להיות אחראי יותר, ממוקד ופעיל יותר ולנצל את כל היתרונות האחרים של ספורט קבוצתי. הנה כמה פעילויות וספורט עם השפעה נמוכה שכדאי לעשות במהלך ההתאוששות מהניתוח. אם ילדכם סובל מעודף משקל, תוכלו ליהנות משחייה, אך זו אינה פעילות המקדמת משקל. שחייה היא דרך נהדרת להתאמן מבלי להתאמץ על הברך המלאכותית, ואם ילדכם חושש מהכדור או לא אוהב כדור סופט או כדורעף, יתכן שהוא לא אוהב פעילויות כמו ריצה. יכול להיות שחסר לך כושר לרוץ, או שילדיך עשויים ליהנות מריצה, אבל לא כל כך טוב בזה. בין אם קליעת סלים, משחק לתפוס או ריצה משותפת, תוכלו לספק לילדכם סביבה בטוחה לבניית כישורים וכושר. ספורט קבוצתי יכול לעזור לילדים לעבוד עם ילדים ומבוגרים אחרים ולהגביר את ההערכה העצמית, הביטחון העצמי והביטחון העצמי שלהם.

כשאתה נוהג ברכב לאירוע ספורט, אתה מעודד שחקנים לנסוע עם מישהו שגר איתם באותו בית. יש לקבוע את גודלו ואופיו של אירוע הספורט על בסיס מספר הספורטאים והצופים ויכולתם להישאר עם ספורטאים או צופים ממשקי בית שונים.

השתתפות באירוע ספורטיבי תלויה במשפחת הספורטאי ובמועדון הספורט בהתאם לחוקים

לתקנות ולרשויות. מירוץ, הוקי ופעילויות דומות יתקיימו במקביל לאירועי ספורט אחרים כגון כדורגל, כדורסל, בייסבול או כדורגל. לא משנה אם מדובר באירוע ספורט מקצועי, ספורט חובבני או ספורט שאינו מקצועי. משתתפים או קבוצות הלועגים למשחק במעשיהם ובבגדיהם אינם רשאים להשתתף בפעילויות ספורטיביות.

דילוג לתוכן