שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות

משווקים יוצרים תוכן ויראלי שנועד להתפשט במהירות למשתמשים. המדיה החברתית יכולה לשמש לא רק ככלי יחסי ציבור ושיווק ישיר, אלא גם כערוץ תקשורת לקהלים ספציפיים, תוך שימוש במשפיעני מדיה חברתית וסלבריטאים ברשתות החברתיות ככלי תקשורת יעילים עם הלקוחות. שיווק חברתי ודיגיטלי מספק הזדמנויות חשובות לארגונים על ידי הפחתת עלויות, הגברת המודעות למותג והגדלת המכירות.

מותגים המפרסמים תוכן רלוונטי ועומד בקנה אחד עם ערכיהם
ובנוסף, מוצאים שפלטפורמות מדיה חברתית הן ערוץ שיווקי יעיל ביותר. מסיבה זו, חשוב שמותגים וחברות לא יתמקדו רק במדיה החברתית בעת שיווק המוצרים והשירותים שלהם, אלא ישתמשו בה בשילוב עם כמה שיותר מרכיבי שיווק דיגיטליים אחרים. לקבלת יתרונות מיטביים והחזר ROI מרבי, עסקים ומותגים צריכים לשלב רכיבי שיווק דיגיטליים אחרים במסע הפרסום השיווקי שלהם, במקום להתמקד רק בשיווק במדיה חברתית.

 שיווק מוצרים ושירותים דרך טוויטר

פייסבוק, אינסטגרם, Snapchat, Google+, YouTube ואתרי מדיה חברתית אחרים. בדרך כלל, זה כולל אינטראקציה עם קהל היעד שלך, מנויים, חקר משפיענים בתעשייה, פרסום תוכן חדש וייחודי, ארגון תחרויות ושימוש במספר עצום של אמצעים אחרים כדי למשוך את תשומת הלב של הציבור בערוצי מדיה חברתית שונים.

שיתוף התוכן שלך על פני כמה שיותר פלטפורמות מאפשר לאנשים אלה להתחבר בצורה חלקה לעסק שלך

לדוגמה, אולי דור מבוגר יותר של צרכנים יחפש באתר שלך מילת מפתח ספציפית בפייסבוק, אבל בני דור המילניום עשויים להתחיל לחפש באמצעות פלטפורמת מדיה חברתית אחרת לגמרי, כי הם מחפשים מוצרים בצורה שונה לחלוטין. ניתן ליצור קהלי יעד על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, התנהגות ועוד.

קמפיין השיווק במדיה הדיגיטלית שלך יכול להשתמש במגוון ערוצים כגון מודעות לנייד

פרסום בפייסבוק לעסקים ייתן לכם תוצאות נהדרות אך גם שימוש בטלוויזיה, מודעות מקוונות, SMS וכו' ישפר את התוצאות והנוכחות בדיגיטל ופרסום בכלל. זכור שאינך צריך לכלול את כל ערוצי השיווק הזמינים במדיה הדיגיטלית במסע הפרסום השיווקי שלך. להשיג את המטרות שלך. … אמנם זה עשוי לקחת יותר זמן להגיע לקהל שלך, אבל שילוב של יותר סוגים של ערוצי שיווק דיגיטליים באסטרטגיה שלך לא רק יעזור לך ליצור משפך שיווקי שלם יותר, זה גם יעזור לך להגיע לקהל רחב יותר.

פלטפורמת השיווק הדיגיטלי הנכונה יכולה לעזור לך לעשות את הבחירות הטובות ביותר

כדי להגדיל את ההכנסה שלך בעת תכנון מדיה, מעקב אחר מותגים בין ערוצים, שימוש בטכנולוגיות פרסום חדשות או קניית מדיה. לדוגמה, העסק שלך עשוי ליצור אסטרטגיית שיווק דיגיטלית הכוללת SEO, שיווק בדוא"ל, שיווק תוכן, אנליטיקה ומדיה חברתית. נקודת התחלה טובה היא ליצור משווק שיוכל לעזור לך לענות על שאלות אלו. כמו שיווק, מכירות מוצלחות תלויות ברלוונטיות וברלוונטיות.

התנהגות צרכנים חברתית הבנת ההתנהגות החברתית של צרכנים באינטרנט ובאופן לא מקוון חיונית לפיתוח אסטרטגיות תקשורת שיווקית יעילות

מטרות למידה דנו כיצד מדיה חברתית משפרת את המודעות למותג ומעורבות הלקוחות בתקשורת שיווקית משולבת. הבהרה הבהרה האופי הויראלי והשיתופי של המדיה החברתית מאפשר למותגים לבנות אותנטיות ונאמנות למותג בקרב המשתמשים שלהם. מכיוון שניתן לפלח קהלים טוב יותר מערוצי שיווק מסורתיים יותר, חברות יכולות למקד את משאביהן בקהלים שאליהם הם רוצים להגיע באמצעות שיווק במדיה חברתית.

בדרך זו, אתה יכול להתמקד במעורבות הקהל שלך בפלטפורמה זו. ואם העסק שלך יוצר תוכן משלו, זו יכולה להיות דרך מצוינת להתחבר למשתמשים אלה. בנוסף לצפיות שאתה מקבל ישירות מהפלטפורמה, אתה יכול גם להשתמש ב-YouTube כדי לארח סרטונים להטמעה באתר שלך.

אתה יכול להשתמש ב-Facebook Ads

Google Ads או בחשבונות קידום בטוויטר כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלך ב-Facebook, Google ו-Twitter, בהתאמה. אנחנו אוהבים פרסום חברתי בתשלום מכיוון שזו דרך מאוד משתלמת להרחיב את טווח ההגעה. אם אתה משחק טוב, אתה יכול להציג את התוכן והמוצרים שלך לקהל רחב בעלות נמוכה מאוד.

 קהל עוקבים גדול

ברגע שיש לך קהל מספיק רחב של עוקבים אתה יכול להשתמש בכלים נוספים כדי לנתח את הנתונים הדמוגרפיים של הצרכנים. והקפד להשתמש באנליטיקה בכל פלטפורמה חברתית כדי לקבל עוד יותר תובנות לגבי איזו מהמדיה החברתית שלך עובדת הכי טוב עם הקהל שלך. שיווק במדיה חברתית הוא השימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כדי ליצור קשר עם הקהל שלך על מנת לבנות את המותג שלך, להגדיל מכירות ולהגדיל את התנועה לאתר.

שיווק דיגיטלי כתהליך שיווקי

שיווק דיגיטלי תהליך שיווקי שמטרתו להשתמש בכל הערוצים הדיגיטליים הזמינים להגברת הנראות ולקידום מותג או מוצר באינטרנט. ערוצי שיווק מקוונים: שיווק אתרים, SEM (שיווק במנועי חיפוש-כולל קידום אתרים ופרסום בתשלום לפי קליק), שיווק במובייל (בקיצור, שיווק דיגיטלי מתייחס לכל תוכנית שיווקית המשתמשת במדיה מקוונת ובאינטרנט דרך מכשירים מחוברים כמו מובייל טלפונים, מחשב ביתי או אינטרנט של הדברים (IoT).

עם זאת, מכיוון שרוב המחקר, הגלישה והקניות של צרכנים בימינו מתבצעים באינטרנט, רוב החברות מסתמכות יותר על שיווק דיגיטלי הקשור לאינטרנט, כגון קידום אתרים, PPC, דוא"ל, באנרים, תוכן, רשת, מכשירים ניידים וכו'. רגע. , מדיה חברתית. השיווק הדיגיטלי של היום מתמקד בדרך כלל במשיכת לקוחות באמצעות מידע מכוון המרה יותר ויותר על פני ערוצים מרובים בזמן שהם עוברים בערוצי מכירה. ראשית, צוות השיווק יכול להשתמש בערוצים אלה כדי לספק פרסום בתשלום ותוכן ממומן.

באופן אידיאלי הקמפיינים החברתיים והדיגיטליים האחרים שלך יעבדו יחד בהרמוניה כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים.
מצד שני, מדיה חברתית היא דרך חדשה לתקשר עם אנשים אחרים, היא חלק מהשיווק הדיגיטלי שנועד לשנות את הדרך בה אנו מחפשים לקוחות חדשים ומקדמים את המוצרים שלנו. הנתונים הסטטיסטיים הללו מראים מדוע זה קריטי למותגים להשקיע בשיווק ברשתות חברתיות, שכן מדיה חברתית היא ערוץ שבו צרכנים יכולים לדון בחופשיות כיצד הם חושבים על המוצרים והשירותים של המותג, ומהווה מקום מצוין ליצירת קשר עם לקוחות בעצמם.

חברות עשויות להשתמש ולנתח חוות דעת והערות של לקוחות שנוצרו במדיה החברתית למטרות שיווק

המדיה החברתית היא מקור זול יחסית למידע שוק, ומומחי שיווק ומנהלים יכולים להשתמש בה כדי לנטר ולהגיב אליהם. בעיות זיהוי לקוחות וזיהוי הזדמנויות בשוק. בניגוד לשיטות מחקר שוק מסורתיות כמו סקרים, קבוצות מיקוד וכריית נתונים, הדורשות זמן וכסף, כמו גם שבועות או אפילו חודשים לניתוח, משווקים יכולים להשתמש במדיה חברתית כדי להשיג מידע בזמן אמת או "בזמן". זמן "התנהגות והשקפות של צרכנים על מותגים או מוצרים של החברה. פלטפורמות מדיה חברתית רבות מאפשרות למשתמשים לספק מידע גיאוגרפי, דמוגרפי ואישי מפורט, המאפשר למשווקים להתאים את המידע שלהם על סמך תוכן שעשוי להדהד עם המשתמשים. אם אתה שיווק דיגיטלי משמש ליצירת תוכנית מדיה, ומערכת היחסים הזו יכולה לשמש כדי לספק תמונה מלאה יותר של הלקוח.

 

בהצלחה ביצירת הנוכחות הדיגיטלית שלכם !

 

דילוג לתוכן